Meest fijne rijschool ooit! Deze examen-angst-haas heeft dankzij het engelengeduld van Bob toch haar motorrijbewijs in de pocket. Altijd ontspannen, met duidelijke tips en plezier heb je snel je (motor)rijbewijs.
Annelieke Walree 4 augustus 2016
5 sterren meer dan waard wat een top rijschool! Op een leuke en leerzame manier motorrijden. In 1 keer geslaagd voor me motorrijbewijs! Zeer zeker een aanrader✅
Mourad Amazyan 29 november 2019
Gestart bij een andere rijschool, maar halverwege overgestapt naar Bob. Met zijn persoonlijke feedback en rustige manier van uitleggen, voelde ik me goed begrepen i.p.v. opgejaagd. Binnen één week tijd mijn AVD examen behaald met de hulp van Bob. Ik zou hem aan iedereen aanraden! Thanks Bob!