Na mijn lessen geslaagd voor motor rijbewijs A. Instructeur Bjørn is zeker voor mij het beste geweest. Heldere instructies, serieus in het vakgebied, ervaren. En ook het contract met de andere Rensers is mij erg goed bevallen. Een aanrader voor iedereen die echt goed wil leren rijden.
Peter Kaim 19 november 2021
Een top rijschool
Anjelica Niewerth 18 juni 2015
In één keer mijn motorrijbewijs gehaald dankzij de vakkundige lessen ! Duidelijke en heldere
instrucies maar ook erg veel gelachen. Rijbewijs halen ? Ik zeg : DOEN !