Nu 50 euro p.p. korting op een complete rijopleiding voor 2 personen!*
Vandaag mijn rijbewijs gehaald, met dank aan rijschool Rens&Rens! Ik ben heel erg blij met de lessen die ik hier heb gehad, echt een aanrader!
Robin Postma 16 februari 2016
Serieus: 4 keer AVD examen gedaan, waarvan 3 in Groningen. Toen vervolgens naar Rens en Rens gegaan met het idee dat zij dit klusje wel even konden klaren. 5 lessen later en ik had het rijbewijsje in de pocket!Thanks Björn en Bob!
Quin Kroon 15 september 2019
Dank voor de leuke en leerzame lessen! Fijne rijschool met een prettige manier van lesgeven