Nu 50 euro p.p. korting op een complete rijopleiding voor 2 personen!*
Super fijne rijschool! In één keer geslaagd voor mijn AVB en AVD examen. Duidelijke feedback en heerlijke ritjes gereden tijdens de fijne lessen. Zeker een aanrader!
Maxime Isaak 22 maart 2020
Vanaf de eerste les was het voor mij duidelijk, dit wordt een rijbewijs. Bob is een vakman en motorliefhebber. Hij weet precies wat nodig is om je elke les weer een stap verder te brengen. Elke rit (lees les), wordt gedegen geëvalueerd waardoor je weet wat je te doen hebt. Dit alles in een relaxte, we zijn lekker aan het rijden, laat wel zien dat je het leuk vindt, sfeer. Thanks Bob. Oh ja, en beide examens in 1 keer binnen!
Sander Dol 14 januari 2016
Super relaxte rijschool. Je kunt zelf je tijden inplannen en zij zijn erg flexibel. Ik werd goed voorbereid, zodat ik alles in 1x gehaald heb. Kortom een top rijschool. Thanks voor alles!