Nu 50 euro p.p. korting op een complete rijopleiding voor 2 personen!*
onwijs fijne rijschool. zeker een aanrader!
Michelle Vermeulen 30 september 2019
Super fijne rijschool! In één keer geslaagd voor mijn AVB en AVD examen. Duidelijke feedback en heerlijke ritjes gereden tijdens de fijne lessen. Zeker een aanrader!
Maxime Isaak 22 maart 2020
Bob en Bjorn zijn toppers! Ze nemen je mee in de wereld van de tweewieler en stomen je klaar voor het examen.
Een zeer sterk punt is de feedback die ik heb gekregen tijdens en na elke rijles. Hierdoor wist ik precies waar ik moest verbeteren.
Daarnaast is het inplannnen van je eigen lessen via de APP echt een uitkomst.