Meld je nu aan voor motorrijles

fijne rijschool! Bob en Bjorn geven duidelijke uit leg, zitten zeker op 1 lijn. raad iedereen Rijschool rens en rens zeker aan! en niet te vergeten ook goede communicatie met Karin van de administratie. top dankje jullie wel.
2 september 2019
Heel blij dat ik gekozen heb voor Rens&Rens! Met veel plezier en snel mijn motorrijbewijs gehaald! Thanks Bob en ook Karin heel erg bedankt!
16 april 2016
Bob en Bjorn zijn toppers! Ze nemen je mee in de wereld van de tweewieler en stomen je klaar voor het examen.
Een zeer sterk punt is de feedback die ik heb gekregen tijdens en na elke rijles. Hierdoor wist ik precies waar ik moest verbeteren.
Daarnaast is het inplannnen van je eigen lessen via de APP echt een uitkomst.
17 oktober 2018