Meld je nu aan voor motorrijles

fijne rijschool! Bob en Bjorn geven duidelijke uit leg, zitten zeker op 1 lijn. raad iedereen Rijschool rens en rens zeker aan! en niet te vergeten ook goede communicatie met Karin van de administratie. top dankje jullie wel.
2 september 2019
Na mijn lessen geslaagd voor motor rijbewijs A. Instructeur Bjørn is zeker voor mij het beste geweest. Heldere instructies, serieus in het vakgebied, ervaren. En ook het contract met de andere Rensers is mij erg goed bevallen. Een aanrader voor iedereen die echt goed wil leren rijden.
19 november 2021