Aanmelden of vrijblijvend informatie aanvragen voor autorijles
Fijne lessen & flexibel. In 1x geslaagd, dank Tatjana!
Laura Camper 26 februari 2020
dame en heren. bedankt voor de goede rijlessen. het heeft ff geduurd voor ik me theorie had. Maar met rijden is het vlot verlopen. Bob echt superlief dat je op je vrije dag bent meegegaan naar examen. dat is een hart voor de zaak hebben.
Marc Veraar 12 september 2018
Ontzettend fijne rijschool. Dankzij de leerzame maar ook leuke lessen heb ik beide examens in één keer gehaald. Echt een aanrader!