Aanmelden of vrijblijvend informatie aanvragen voor autorijles
Rens & Rens is een hele fijne Rijschool. De lessen waren leuk, leerzaam en goed. De communicatie is goed, ook de app is erg fijn en overzichtelijk. Deze Rijschool zou ik zeker aanbevelen! Dank je wel Rens en Rens!
Elisandra Duarte 23 november 2018
Een top rijschool
Anjelica Niewerth 18 juni 2015
Serieus: 4 keer AVD examen gedaan, waarvan 3 in Groningen. Toen vervolgens naar Rens en Rens gegaan met het idee dat zij dit klusje wel even konden klaren. 5 lessen later en ik had het rijbewijsje in de pocket!Thanks Björn en Bob!