Aanmelden of vrijblijvend informatie aanvragen voor autorijles
Bjorn, bob en karin, Toppers!
Yvet Petrus 11 september 2018
Geweldige tijd gehad met Bob en Bjorn, hele goede instructeurs! Zeker een aanrader voor iedereen die zijn of haar rijbewijs wil halen!
Remco Kuijper 24 augustus 2017
Meest fijne rijschool ooit! Deze examen-angst-haas heeft dankzij het engelengeduld van Bob toch haar motorrijbewijs in de pocket. Altijd ontspannen, met duidelijke tips en plezier heb je snel je (motor)rijbewijs.